Selecteer een pagina

Social Media Training voor juweliers

Specifieke tekst voor makelaars AanvragenLees meer

Social Media Workshop voor Bedrijven

Leer hoe je social media zakelijk kunt inzetten volgens de laatste trends

Titel

Hoe zoekt de consument tegenwoordig als de consument op een huis zoekt? Wat moeten makelaars anno 2018 doen om in social media goed te presteren?

Een programma specifiek voor makelaars

Het social media landschap

In dit onderdeel staan we kort stil bij de huidige stand van zaken van social media platforms. Sommige platforms groeien sterk door, andere platforms groeien minder hard. Dit onderdeel geeft een beeld waar we op dit moment mee te maken hebben.

Elk kanaal heeft eigen kenmerken

  • Waar is elk platform goed in?
  • Wat zijn de do’s & don’t’s per platform?
  • Hoe breng je jouw social media profiel per kanaal on der de aandacht?

Hoe krijg je volgers op social media?

In dit onderdeel doorlopen we de stappen die je moet nemen om structureel meer kwalitatieve volgers op te bouwen.

Hoe maak je goede content voor elk kanaal?

In dit onderdeel gaan we samen wat meer de diepte in en lever ik je denk- en schrijfschema’s zodat je makkelijker content zult gaan maken

Hoe verspreid je je content?

Content distributie is mega-belangrijk. Je content kan nog zo goed zijn, maar als je geen strategie hebt om zichtbaar te zijn, dan ziet niemand je content en ziet niemand je bedrijf. In dit onderdeel leer je alles over zichtbaarheid van je content en hoe je dit gaat verspreiden.

Hoe krijg je meer klanten uit social media?

Je leert in een groep social media zakelijk in te zetten. Ik leer je hoe je een funnel bouwt zodat social media een belangrijke rol speelt in het opbouwen van leads. Sneller dan je ooit hebt ervaren. Ik leg je de relatie uit tussen adverteren en leads realiseren.

Wat levert de social media workshop u op?

  • Je weet hoe je verschillende social media kanalen op een onderscheidende manier kunt inzetten
  • Je weet hoe je per social media kanaal volgers opbouwt
  • Je weet welke type content het beste past bij welk kanaal
  • Je weet hoe je social media inzet om leads te genereren en meer klanten
  • Je weet hoe je de resultaten het beste kunt meten en bepalen wanneer het goed werkt

Wat vinden klanten?

Wij hebben Harald ingehuurd voor een Masterclass Conversie Attributie. Vrij complexe materie waar Harald goed mee uit de voeten kan. Hij heeft de lesstof zelf samengesteld, kan het duidelijk uitleggen en plaatst het in een goede context, zodat de deelnemer het verhaal goed kunnen volgen. Harald is gepassioneerd met zijn vak bezig en straalt dit ook uit. Marjon van Diepen

Insights Director, GroupM

Harald is open-minded en een geduldige persoonlijkheid. We werken samen in diverse projecten. Harald is een goede sparring partner. Door Harald heb ik vele nuttige inzichten en tips meegekregen hoe ik mijn business verder kan vormgeven. Iemand met een brede visie op marketing en een plezier om mee te werken! Paul Koeton

Eigenaar, Intercessor

Harald heeft mij als ondernemer echt zo ontzettend veel goede tips gegeven! Van kleine dingetjes waar ik rekening mee kan houden tot het opzetten van mijn social media en klantenwerving. Harald is een man die overduidelijk ontzettend veel liefde en tijd en zijn werk steekt en dit merk je in zijn manier van omgang en handelen 🙂

Top tevreden en ik hoop nog veel meer van hem te leren in de toekomst! Bo Hermsen

Eigenaar, The Bodyweight Gym

In company social media workshop

  • Groep van max. 8 personen
  • De workshop duurt maximaal 3 uur
  • Ik analyseer jouw huidige accounts en kom in de workshop met aanbevelingen en verbeterpunten
  • Een 1-op-1 sessie is ook mogelijk.
    Informeer naar de mogelijkheden

Vraag meer informatie aan en geef je wensen door

Enkele opdrachtgevers