Selecteer een pagina

Marketing 3.0 voor reclamebureaus

Hoe reclamebureaus met de nieuwste trends in 2018 meer klanten kunnen bereiken en meer omzet realiseren. AanvragenLees meer

Marketing 3.0 voor reclamebureaus

Hoe reclamebureaus met de nieuwste trends in 2018 meer klanten kunnen bereiken en meer omzet realiseren.

Marketing 3.0

Voor reclamebureaus zijn er ongekende kansen wanneer het gaat om het aantrekken van nieuwe klanten en conversie met campagnes.

Het consumptiegedrag van consumenten is in 2018 namelijk zo drastisch aan het veranderen dat de noodzaak en kans ontstaat om meer consumenten aan te trekken door middel van slimme online strategieën die afgestemd zijn op het consumptiegedrag van de consument. Ik noem het marketing 3.0.

Harald Heukers is marketingcoach, podcast maker en ondernemer.

Marketing 3.0 workshop

Workshop specifiek ontwikkeld voor reclamebureaus

Internet trends in 2018

In vogelvlucht neem ik je mee in de laatste internet trends en de toekomst. Welke kanalen gebruiken consumenten op welke manier voordat zij overwegen met een merk in zee te gaan? Welke social media kanalen zijn voor welk type campagnes geschikt? Ik geef je inzichten uit 10 jaar werkervaring bij online mediabureaus.

Oriëntatie van consumenten

Het zoekgedrag op internet verplaatst zich naar omgevingen waar het draait om conversaties. Waar bevindt deze klant zich? Hoe kom je als reclamebureau in aanraking met deze consument?

Hoe communiceren we tegenwoordig?

De consument maakt steeds minder gebruik van e-mail en steeds meer gebruik van messaging apps zoals Whatsapp, Facebook messenger, Snapchat en Instagram. Dit werkt drempel verlagend. In dit onderdeel gaan we in op de kracht van messaging apps.

Hoe pak je de aandacht?

Hoe werkt het menselijke brein? Hoe pak je de aandacht op internet op een authentieke manier? Hoe kun je iemand inspireren en beïnvloeden?

Content strategie

We gaan aan de slag met een contentstrategie waarmee je als reclamebureau voor jouw ideale klant de juiste content met de juiste context maakt. Content waarmee je de aandacht pakt en content die omzet en winst oplevert.

U

Advertising

In dit onderdeel gaan we aan de slag hoe je interactieve concepten converteerbaar maakt zodat je er nieuwe leads of klanten mee realiseert.

Wat doen we tijdens de marketing 3.0 workshop?

Wat gaan we doen?

  • 1-op-1 of in groepsvorm vullen we de volgende fases in van bekendheid, naar interactie naar uiteindelijk sales
  • Hierin speelt content een belangrijke rol
  • Wat we gaan invullen is de strategie per (social media) kanaal
  • Wat wordt de marketing 3.0 strategie?
  • De sessie duurt 90 tot 180 minuten

Wat levert het u op?

Als professioneel reclamebureau leert jouw team de routines om dagelijks te bouwen aan een merk in een groeimarkt waarin reclame steeds meer een conversiegerichte rol krijgt.

Over Harald Heukers

  • Ruim 15 jaar ervaring in online marketing bij de grootste merken in Nederland, waaronder banken, verzekeraars, energieleveranciers en telecom bedrijven
  • Ervaren spreker en workshopleider
  • Bekijk hier mijn CV

bekend van:

ENKELE OPDRACHTGEVERS:

Wat vinden klanten?

Reacties van klanten uit andere branches

Wij hebben Harald ingehuurd voor een Masterclass Conversie Attributie. Vrij complexe materie waar Harald goed mee uit de voeten kan. Hij heeft de lesstof zelf samengesteld, kan het duidelijk uitleggen en plaatst het in een goede context, zodat de deelnemer het verhaal goed kunnen volgen. Harald is gepassioneerd met zijn vak bezig en straalt dit ook uit.

Marjon van Diepen

Insights Director, GroupM

Harald is open-minded en een geduldige persoonlijkheid. We werken samen in diverse projecten. Harald is een goede sparring partner. Door Harald heb ik vele nuttige inzichten en tips meegekregen hoe ik mijn business verder kan vormgeven. Iemand met een brede visie op marketing en een plezier om mee te werken!

Paul Koeton

Eigenaar, Intercessor

Harald heeft mij als ondernemer echt zo ontzettend veel goede tips gegeven! Van kleine dingetjes waar ik rekening mee kan houden tot het opzetten van mijn social media en klantenwerving. Harald is een man die overduidelijk ontzettend veel liefde en tijd en zijn werk steekt en dit merk je in zijn manier van omgang en handelen 🙂

Top tevreden en ik hoop nog veel meer van hem te leren in de toekomst!

Bo Hermsen

Eigenaar, The Bodyweight Gym

Vraag meer informatie aan en geef uw wensen door